When nothing goes right go left.

Goder morgon!
Sista dagen i skolan innan långhelg och veckan har gått i rasande fart. Just nu känns det bara som att alla veckor flyter samman och att mitt liv går för fort för att jag själv ens ska hinna med, men det är bra på något vis ändå. Det går fortare till jag fyller 18 år, till jag tar körkort och till sommaren är här. Där är så mycket att längta efter nu känner jag och det är så himla jobbigt när det känns som att tiden stannar upp...

Träningen går kanon nu och det känns verkligen som att sommarkroppen kommer sitta där trots allt. I så fall är det första sommaren någonsin som jag lyckats och kan vara nöjd - innan har det bannemig bara varit snack och noll verkstad från min sida (lat som en gris med ständigt godisätande så får man väl skylla sig själv?). Men nununuun, kanske jag kan få slippa gnälla? :D

I morse avklarades 60 minuters morgonförbränning på crosstrainern med rekordresultat på tid och distans hittills, gissa om man blir peppad då? Orkar jag blir det dubbelpass idag, bara det att det är så satans kallt ute så jag vet inte hur sugen jag är på att springa en runda... Om inget annat blir det en lång kvälls-prommis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!