What will it take to make you come back?

Och våren den är här idag igen, hur bra är inte det?
Vädret är inte riktigt lika fint som igår men det är ändå toppen! När jag har gjort klart en svenska-uppgift (observera att jag tycker jag är jätteduktig som gör den en söndag) så ska jag troligen ge mig ner till farmor och faffar en runda, promenad i detta vädret är freaking wonderful.

Träningen idag blev ganska lugn förresten. Kände att jag var slut i kroppen efter gårdagen och det är otroligt viktigt att lyssna och anpassa träningen efter sin kropp - så det fick bli 70 minuters crosstrainer i lugnt och behagligt tempo. Visst, 70 minuter är lite mer än vanligt tidsmässigt men jag hade en väldigt låg puls och väldigt lågt tempo genom hela passet. 

Nej, nu ska jag göra färdigt svenskan så jag hinner med allt annat jag vill hinna med idag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!