A life without love is like a year without summer.


PRECIS SÅHÄR KÄNNER JAG MIG NU!

Sitter i skolan frusen som en gris och längtar hem - dock blir det teoriplugg direkt efter skolan så sängen den får vänta till senare.. Känner att teorin måste börja prioriteras lite nu eftersom det är mindre än två månader kvar till körkortdags. På tal om det så är mopedfan är trasig igen så felixen min älskade prins blir lidande ytterligare en vecka eftersom pappsen inte har tid att köra och cykeln blir för sent på skoldagar. bajs säger jag bara!

Denna dagen eller denna veckan rättare sagt verkar bli en skitvecka. Har sovit grymt dåligt i natt och min morgon var bara totalkaosad - välte nog ut kastrullen med vatten till äggen tre gånger på rad och jag höll på att bli gråhårig så jävla irriterad jag blev. Träningen gick i alla fall kanoners, det är de enda positiva man kan se i saken. 

Fast, nu kan det ju bara bli bättre?





Kommentarer
yohanna

Hej, jag har en frågestund på min blogg och tänkte fråga ifall du ville skriva några frågor? Självklart länkar jag din blogg och jag har även över 600 Unika besökare om dagen! :)



http://yoyossecret.blogg.se/2012/march/fragestund.html

2012-03-08 @ 09:26:52 | http://yoyossecet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!