People often say that motivation doesn’t last. Well, neither does bathing – that’s why we recommend it daily.

Sitter här med min favvoritfrulle - mitt nyttobröd med ägg, gurka och salt och såklart mitt gröna te. En timmes crosstrainer är avklarad och strax ska jag bege mig ut i solen och läsa en bok, känns knasigt att säga att man ska sola men det ska jag faktiskt (fast med vinterjacka och en varm gosig filt).

Enligt planerna tar jag cykeln till stallet lite senare när min lilla Nea och resten kommit hem så att vi kan rida ut en runda i skogen. Har inte varit hos min prins på en vecka, känner mig som världens mest hemskaste människa men det har tyvärr bara blivit så. Ingenting jag har lust att prata om över huvudtaget, lite jobbigt som kommer ivägen nu bara. 

Ikväll blir det ytterligare en lugn myskväll tror jag, har blivit en sån himla torris och tycker det det är underbart skönt att bara sitta hemma eller umgås med familj/släkt. Där är party utanför byn ikväll så jag kanske drar dit och säger hej en runda men det blir bannemig nyktert. Ska inte dricka alkohol på två månader till, redan avklarat en! Duktiga Amanda :)

Ut och njut av våren nu! Vet att klockan "bara" är 11.00 men enligt mig har snart halva dagen passerat!


Don’t wait until everything is just right. It will never be perfect. There will always be challenges, obstacles and less than perfect conditions. So what. Get started now. With each step you take, you will grow stronger and stronger, more and more skilled, more and more self-confident and more and more successful.” ~Mark Victor Hansen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!