People love others not for who they are but for how they make them feel.

Nu ska jag börja med att klaga. Så jävla trött som jag var igår har jag troligen aldrig varit i hela mitt liv... När jag kom hem efter åtta på kvällen var jag så trött att jag mådde dåligt och hade noll aptit över huvudtaget! Dock kan man inte skita i att äta kvällsmat för det så de var bara att bita ihop. Jag kan ju säga att jag och min säng var absolut bästa vänner igår, har nog inte uppskattat den så mycket tidigare.

Vår företagspresentation gick i alla fall kanoners och jag är helnöjd med allas insats. Vi stod trots allt framför 130-180 pers och pratade i mikrofon så det var ju lite småläskigt - men roligt ändå!

Ikväll ska jag och Anna (min barndomsvän sen så länge att jag inte ens minns det och även världens coolaste tjej) in till vår granne som vi alltid var och lekte hos när vi var små för att ta en kvällsfika och kolla igenom gamla minnen och bilder, det kan ju minst sagt bli roligt må jag säga!

ooch nu har jag idrott, jippiijadaabooh vad roligt jag tycker det är... Eller inte?


förresten så måste jag tillägga att jag saknar min fina lillasyster superdupermycket! Kom hem till pappsen igen snorunge (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!