If you carry your childhood with you, you never become older.


Jag låter bilderna tala för sig själva!

Efter en mysig pratstund om barndomsminnen och en massa tittande på foto tillsammans med lite jordgubbskräm jag och Anna kokade ihop var det dags att hålla helg, nästan i alla fall. Har nyss varit ute på en kvälls-prommis i en timme ungefär i det förbannat kalla vädret, (dumdumma minusgrader säger jag bara!) och nu ska jag ta och krypa till kojjs. 

Nu taggas det en morgondag full med träning, har lite planer men vi får se vart vägen bär. Jag och min trogne vän crosstrainern ska i alla fall dejta i morgon bitti, men det kunde vi väl inte räkna ut själva? 

NATTIII



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!