If there is something that can make me smile, it's you.

Söndagsstädningen är strax färdig (ja, jag vet att det är måndag) och ett crosstrainerpass på 70 minuter är avklarat. Träningen gick grymt jävla bra rent ut sagt, rekord igen på distansen! 

Idag blir det "dubbelträning" eftersom jag så fort jag är klar här ska sätta mig på cyklen för att bege mig 9 km till stallet. Vädret är underbart och motivationen är på topp, det kan ju inte bli bättre! Jag saknar min prins med, så in i norden. 





Kommentarer
yohanna

Tack för du tog din tid att skriva en/flera fråga/frågor till min frågestund. Båda delarna ligger nu uppe :)



föresten, hoppas du stannar som läsare :)

2012-03-12 @ 14:28:20 | http://yoyossecet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!