I promise you it will be better next time, this was nothing.

Bara så att alla vet så blev min och systers blåbärspaj grymt god, dags för er att vara avundsjuka säger jag bara! Dock höll vi på att förstöra den hos farmor och faffar när vi skulle värma upp den i ugnen lite och det där "lite" blev lite vääääl mycket... Men men, den blev lite bränd - inget som hindrade oss visserligen!

Självklart blev det någon timmes skip-bo spelande också och jag vann inte en enda runda precis som vanligt. Det är alltid faffar och Jennie som vinner, jag börjar misstänka att där ligger fusk bakom faktisk...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!