Gissa om man blir glad när man hittar detta bland sina bilder?



Gissa om man blir glad när man hittar detta bland sina bilder?
Jag och min lillasyster har verkligen kommit varandra otroligt nära trots att det är fyra år mellan oss. När vi var små bråkade vi hela tiden och jag ville verkligen bara lura iväg henne hela tiden men nu? Jag går och längtar hela veckorna när hon är hos mamma och önskar att tiden ska gå fortare så att hon kommer till sin "pappa-vecka". 

Om helgerna sitter vi tillsammans på mitt rum och lyssnar på musik, vi äter godis, kollar på film och pratar om precis allting. Vi är ute och går på våra kvällsprommenader och vi flamstramsar rundor. Hon är så otroligt fin lilla jenniepenniepäronpung. Tänk att man faktiskt kan växa ihop med tiden, jag ser liksom inte henne som så mycket yngre eftersom hon också börjar "komma upp i åren nu". 

Jag älskar dig för den du är till mig Jennie, tack för att du finns och för att du är en sån underbar lillasyster. Du står verkligen ut med mig och vet betydligt mer om mig än många andra. Du är toppen - glöm aldrig det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!