Digedigedige dingdingding här glider kingen in

Woops, Amanda har varit försvunnen! Stackars min flera tusen läsare som har fått lida så grovt mycket. 

Vad har ni egentligen missat?
Träning, träning, träning - kanske inte ens lönt att nämna. Dock är det vilardag idag för första gången på gud vet vad - Amanda gillar det inte.

Jag har haft praktik på ICA såklart, suttit i kassan en massa och haft lika trevligt som vanligt. Jag trivs verkligen som fisken i vattnet där.

Körkortsplugg har jag lyckats med en del och ikväll är det dags för körlektion, plugg och teorilektion. Gissa en gång om jag är pepp på körkort?

Jag har träffat Bex en runda i K-stad, så jädrans tradigt att man inte hinner träffa sina vänner så mycket som man önskar.

Stallet har det gått åt helvete med denna veckan också eftersom mopedjävlafanskapet inte vill starta - ja jag är riktigt satans arg på den.

När jag vaknade i morse var där är jävla massa snö överallt - förbannad så in i helvete blev jag på det också. Behöver inte svära en massa här också, ni fattar hur arg jag är.

Emil (jag skyller på honom) gjorde så att jag råkade faila mitt "äta godis en dag i veckan" i går kväll eftersom han är en himla gottegris. Fast visserligen, det var första gången jag failade på typ två månader snart så det är ju inte hela världen. 

Hmm, japp japp. Har haft laaagom fulla dagar och tusenfemtioåtta saker att göra men jag gillar det.





bara för att han är så jävla grym!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!