Why don't you understand the problem? We are exactly the same.

Jag känner mig såhäääär duktig och sååååhär glad idag, varför? jo:
Felix är helt bra i sin fot, dock är han fortfarande ömfotad som tusan men det blir bra när han får skor i morgon. Det blev en låååång skrittrunda idag och minilite trav där vägen var bra och det kändes verkligen kanon, Felixen var verkligen toppad!
Och duktig är jag för att jag först körde morgonträning och sen cyklade 9 km till stallet och 9 km hem, ooppa taggad blir man! 
Nej, nu ska jag pysa på kalas. Är speedad som sjutton, vet inte varför heller... Tjao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!