Who can say where the road goes, where the day flows, only time.

Jahopp, det var längesen sist! Vet faktiskt inte riktigt varför, var väl trött på att skriva om mig och Felix och min träning/kost varenda dag..

Felixens skor är bara skit nu med tanke på snön (han får styltor direkt) så nu måste vi ta av dem och slå på dem igen med gummisulor. Kan inte fatta varför snön inte bara kunde hållt sig borta? Helt jävla meningslöst att den kom över huvud taget, hade den inte kommit innan hade den inte behövt göra det nu heller. Prinsen är ju igång så bra nu så det känns tråkigt om han ska behöva stå bara för att det kommer snö....

Nu ska jag snart laga kvällsmat åt the family, kycklinggryta och couscous med en FET sallad står på menyn. Just nu tittar jag på Titanic och fy för tusan vad fin den är, tårar i ögat säger jag bara!

CIIAAAO





Kommentarer
Rebecca

Var gärna med i veckans blogg där du har chansen att vinna en länk i varje inlägg i en vecka och ett inlägg om din blogg!



http://lessionsofviolence.blogg.se/2012/january/dags-for-veckans-blogg-tavling.html#comment

2012-01-23 @ 22:03:04 | http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!