You're always there for me through both the good times and the bad. You're always there to laugh with, or to help me when I'm sad.

Bildbomb från dagens skogstur med lillasyster, Olga och Felixen.
Vädret har varit tokigt bra idag, trots att det är kyligt. Det är precis sånt här väder som får mig att må toppen, när solen skiner från klarblå himmel. Sen om det är minus eller plus spelar inte så stor roll i såna här lägen (även om jag absolut föredrag plusgrader), uteritter i sånt väder får 10/10 från mig! 

Eftersom det är för fruset i padocken fortsätter uteritterna trilla in, så länge det är så pass få minusgrader är det bättre underlag i skogen. Felixen och jag red barbacka som vanligt, mysigare så och sen är väl egentligen hemligheten att jag vill sitta mellan honom och ett fleecetäcke så jag slipper frysa.. Dessutom är babbisen himla skön att rida barbacka på, galoppen ska vi inte ens tala om. Alla som inte har en lika bäst häst som Felix borde vara avundsjuka - jappjapp!

Lillsyrran följde med på Olga idag igen, stor och liten flyger fram genom skogen himla bra faktiskt. På bilderna ser ni bättre Jennie och Olga tillsammans, fötterna räcker inte långt kring magen men det funkar superbra ändå! Uteritten blev ganska lugn idag eftersom vi tog en längre runda där det är mycket skritt i granskog och sånt mysigt, I just love it.



Sanningen den svider men även världens vackraste har sina fula sidor...


Hejdå mammsen säger Felix.



Kommentarer
Linnea Carlsson

den blåa fleecefilten du har, var har du köpt den? :)

2012-01-08 @ 12:45:18
Linnea Carlsson

den blåa fleecefilten som du har, var har du köpt den? :)

2012-01-08 @ 14:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!