A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous.

Nyår blev verkligen inte som jag och bästavän tänkt oss, men det blev superbra likaså! Efter många om och men landade vi i Tyringe, trots att vi ett tag trodde att vi skulle få sitta och parta i vår ensamhet, korvafest blev de som vi kallar det - bara grabbar, absolut inte mig emot visserligen.. 

Mja, varför har jag inte bloggat sen? Att jag inte bloggar på nyår tycker jag visserligen är ganska självklart.. Jag har faktiskt jobbat, jobbade redan dagen efter nyår. Sen har jag sovit hos min mor en natt, suttit och snackat skit och kramat om mina älskade småsyskon och varit hos Johan en del. Collin och jag lirade wii och jag kan inte påstå att jag var någon stjärna, menmen.. Så det kan gå. 

Liite mer bilder från nyår får ni ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!