It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart.

Håll i hatten för här kommer Amandas snygging-outfit för stalldags. Med tanke på hur j*vla kallt det är hela tiden så får man ha femtioåtta lager kläder på sig, plusgrader var är ni någonstans? Halsduken har jag varit duktig och stickat själv, jackan snor jag av Ida eftersom min vinterridjacka aldrig kommer, ridbyxorna är typ 4 år gamla från ullared (mina favoriter så jag tänker inte slänga dem fråns dem är riktigtriktigt trasiga) och gummistövlarna hittade jag i källaren. 
Varför skriver jag detta egentligen? Tänkte bara bevisa att man inte måste betala flera tusingar för varenda klädesplagg för att man ska vara ute i stallet och mocka skit eller rida en sväng, you got it!

Felixen fick ut en sväng i skogen idag och Jennie följde med på prinsessan. Förutom att han ömmar på ojämt underlag var han tiptop idag också. Han fick trava mer idag och var väldigt glad för det kan jag säga, han fick faktiskt galoppa lite också men det var hans fötter inte särskilt förtjusta över så det skippade vi sen. 
Efter detta följde vi med C ut för att visa ridvägar och tog med oss Lanza (Felix mamma) och Pringlan på promenaden. Ingen av dessa är inridna så det var av den enkla anledningen som vi tog oss fram till fots. Det låter kanske lustigt att Lanza inte är inriden men att hennes son är, jag kan förklara mer om dem två busfröna en annan gång hörrni! I morgon ska Felix få vila, sen ska vi ut och testa hans nya skor på Tisdag med C och Olga. Amanda längtar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!