This fucking feeling having no choise going up from bed.

Nu säger jag godnatt, kommer troligen vara död av trötthet i morgon i skolan. Dygnet vänder sig snart och man kommer tillbaka in rutinerna, hoppas jag i alla fall! Jag förstår inte ens vad jag gör uppe nu, det är ju toksent och jag kan verkligen inte sova.. Suck.

Felixen är fortfarande halt men är väldigt mycket bättre än i förgår - bara att han är på bättringsvägen glädjer mig! Var bara tvungen att säga det, hehe. Fick ta ut Olga en runda i skogen idag i stället, Linnea hade kommit hem och ville gärna ut på en skogstur. Felixis fick bara mysa idag, mitt lilla troll.


Babbisen i somras utan hans lurviga vinterpäls som gör att han ser ut som en björn nu ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!