This feeling is great.

Ändrade planer idag, Felixen fick inte dressyra..
Eftersom jag inte visste om Felix hade gått tidigare under dagen (vilket jag inte tror eftersom han saker var precis så som jag alltid lämnar dem) så ville jag inte ta ut honom om i fall att det skulle bli dubbelt upp. I stället blev det bara en massa mys och kel och sen fick det vara bra för dagen, i morgon är det dags för träning så han får arbeta då i stället! 

Jag ska faktiskt starta ett avsnitt av andra avenyn nu och sen sova, jag är trött som ett djur och vill inte veta hur trött jag är i morgon bitti när det är dags för morgonträning om jag är uppe länge till. Förresten, bara en liten parantes såhär. Jag funderar på att utöka min ynka 20 minuter crosstrainer på morgonen till 30 min, det börjar kännas så meningslöst när man gör det varenda morgon och får för lite resultat för att vara nöjd.
Pip och gnäll pip och gnäll, aldrig är jag nöjd. Fast visserligen, ska man verkligen vara det? Naj, då kämpar man inte på.
GODNATT







Kommentarer
Rebecca

Hej! Hade varit superkul om du kunde delta i min frågestund som jag har på bloggen :) Ha en fin helg! Kram.



Direktlänk till inlägget: http://lessionsofviolence.blogg.se/2012/january/nu-har-jag-fragestund.html#comment

2012-01-20 @ 23:20:04 | http://lessionsofviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!