Svar på en fråga.



Hallå Linnea.
Det blå fleecetäcket är några år gamalt nu då jag hade det till vår gamla travare. Bara som en parantes till det hela måste jag säga att det är på tok för litet för Felixen, men det passar utmärkt till att värma mina ben så ;) haha. Men, tillbaka till ämnet: jag fick det av en kompis i julklapp för 3 eller 4 år sen så jag vet inte var det är inhandlat, om det fortfarande säljs finns det troligen i någon butik/e-handel som säljer Jacson-produkter. 
Här är en länk till affärer/internet-sidor som säljer Jacson-produkter http://www.jacson.se/sv/hittabutike-handel.
Hoppas att det var till någon hjälp! :)


Gellan som hon kallades, vår gamla travare som vi tyvärr blev tvugna att lämna iväg för några vintrar sen. En himla trevlig och pigg dam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!