My heart broke the day I realized loving you meant letting you go.


Utmattad Amanda och golunch - advocado med keso och tacokrydda. Kryddan fyller ingen funktion mer än gottgott!

Träningen i morse gick skit, pallade inte alls lika mycket som jag brukar och det reeetar mig. Men men, är man förkyld orkar kroppen inte lika mycket så det är väl bara att acceptera antar jag. Om daddy hinner köpa bensin till das mopedo ska jag ut och kolla till Felixen och troligen rida Olga en runda också, hoppashoppashoppas han är bra i foten och att det bara var en liten sträckning eller något!

Jag har även hunnit in till stan på ärende idag och fick med mig en kavaj och hårinpackning hem, jag och inpulsköp är väldigt bra vänner måste jag säga, haha. Oooooch, jag inte längtar till skolan i morgon, eller jo det gör jag nog, eller.. Jag längtar efter rutiner men inte efter tidiga mornar och sena eftermiddagar = mindre tid till Felixen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!