“Music is what feelings sound like.”

Vilken känsla!
Så härlig Felixen kändes idag har han nog inte känts innan. Han var så lätt om fötterna, hade inte ont alls och fick ett helt annat tramp. Bara att han inte klättrade och klängde längst staketet för att gå på det lilla, lilla gräs som finns längs med uppfarten kändes skönt, nu trampade han på som om han gick på bomull nästan. 

Eftersom det var mörkt som natten när jag, L och C gav oss ut med hästarna i skogen blev det ingen fartfylld åktur. Jag lät Felix visa vägen eftersom jag i mellanåt inte ens kunde se om vi var på grusvägen eller på väg rakt ut i skogen... Stackars min prins som var piggelin efter nästan en och en halv veckas vila och som trodde att han skulle få galoppa en massa idag, men icke sa nicke - det sparar vi tills på söndag. I morgon tror jag faktiskt att hjärtat mitt ska få arbeta lite ordentligt i padocken, så länge den är mjuk det vill säga, han har sluppit undan det jobbiga arbetet lite för mycket på sistonde ;)


Jag och Felixen saknar sommaren ganska mycket faktiskt...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!