Movie-time, check!

God kväll!
Starten på detta året har blivit en riktig syskontid. Lillsyrran och jag har precis varit i byn och köpt lite namnam och lagt oss i sängen framför Björnbröder II, jag bara älskar animerade filmer, speciellt björnbröder. Sen var de det där med godis som jag inte är så himla bra på.. Jag har kommit på världens bästa ursäkt till det ikväll faktiskt! Eftersom jag har städat och möblerat om på hela mitt rum + att jag håller på att bli sjuk, så förtjänar jag att mysa ner mig en stund med bra film och gott snack! Kanske kommer det bilder på rummet sen, får se om jag orkar. CIAAO.

Naj, nu ska jag titta på filmen med syrran.
Bjuder på bilder från övernattningen hos farmor och farfar också, när vi spelade något kul spel efter läggdags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!