it's just you that prevents you from succeeding.

Frida kommer troligen att slå mig ca 9856 gånger på måndag eftersom jag lägger upp bilden, men det får jag tåla! GNÄGG PÅ DET. Jag har fått något smått dille på att kasta upp folk på Olga så idag blev det Fridas tur. Med tankte på att Olga är en fruktansvärt rastlös häst och snurrar 58 varv i boxen i minuten när hon är inne så såg Frida väldigt skeptisk ut och tyckta att Olgabolga var lite för stor och lite för icke-snäll. Ack så fel man kan ha! Frida var värsta ridstjärnan och skrittade en runda på 15 minuter, grymt gjort av henne tycker jag.. Olga är faktiskt ganska stor med Frida ändrade snabbt åsikt och tyckte att hon var en väldigt snäll och mysig häst.

Förresten kändes Felix ren och fin i kroppen idag. Vi skrittade som sagt bara ut i ca 15 minuter bara för att jag skulle kunna känna på honom och han kändes inte öm i sitt steg eller någonting, dessutom var han otroligt positiv och man kunde inte märka på varken honom eller hans kropp att där fanns någon smärta. Glad blir jag att det bara var tillfälligt med ont i fossingen :D

Väl hemma hade syskonen maten färdig vilket självklart bestod av: damdamdamdaaaa, taco! Nu är det bara mys och soffläge som gäller, Frida åkte hem får en stund sen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!