It's crazy how a few words, a text message, a call can make you smile that much.

Hejhopp!
Har nyss duschat efter att varit ute i skogen med Felixen en runda idag igen, Jennie hängde med på Olga också - undra om hon fastnade för henne lite?
I natt ska jag och lillsyrran sova hos farmor och farfar och jag ääälskar det. Äta gott (kanske för gott och för mycket, har en tendens att bli så!), farmors käk och kakor är något magiskt - jag lovar, spela skip-bo och bara mysa en massa. Jag växer aldrig ifrån det kan jag säga!

Vi hörs i morgon, då ska ni få mina tränings/hälsa-tips också som jag skrivit ihop. Pussss




Kommentarer
Jarske - Barbie on the outisde, Rocker on the inside

Hejsan!

Jag har precis flyttat till Barcelona, kika gärna in på min blogg och läs om hur jag anpassar mig till det nya landet och kulturen, och försöker lära mig ett helt nytt språk. Samt hur jag och min pojkvän klarar ett långdistansförhållande på 255 mil.

Pussen!

2012-01-04 @ 21:11:33 | http://jarske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!