It's been a while since lately.

Hoppsan tjosan vad aktiv man varit här, bra inledning på det nya året va?
Ett av mina löften var att var facebook-fri hela 2011, lyckades det gjorde hon och mår inte ett dugg dåligt av det. Nu är ju bara frågan om man ska glida med strömmen och skaffa det ändå? Det är ett jävla tjat från alla hela tiden och det är bara en av tio som tror mig när jag säger att jag inte har det. Facebook har sina för och nackdelar och jag kanske inte borde vara så himla tjurig och vara tvärt om hela tiden, fast att det inte finns något bättre än att stolt kunna säga "jag har inte facebook". 

Sååååå, ska jag hålla mig där i från eller borde jag skaffa de?





Kommentarer
Linnea

nooooooooooooooooooo, dont do it!!!!!!! visst, det är ett enkelt sätt att hålla kontakt med folk, men de kan lika gärna vara sms och faktiskt träffa folket också. Jag tycker att det mesta på facebook är ointressant skit bokstavligen talat som jag själv sitter slösar flera timmar på per dag. Jag säger bara; "Alla hade facebook utom siv, hon hade ett liv"

2012-01-03 @ 22:23:46 | http://linnealin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!