I love you, not only for what you are, but for what I am when I am with you.

Fy sjutton vad trött jag är, har ändå lyckats sova en hel natt. Gissa om jag är glaaaad?
Ska strax ställa mig på crosstrainern en stund och sen bege mig ut till stallet med lillasyster, vi får se vad vi hittar på eftersom hästarna ska skos idag! KATCHING

Kalaset igår var najs, grymt god mat och ännu bättre efterätt. Jag och Jennie var superdupertrötta så vi låg mest på soffan och halvsov tills vi hittade en rolig dator att leka med, det passade oss bra! :D 

Förresten, jag har fått hem en klädhängare och nya galgar och sånt nu med som pappsen kommer skruva upp på väggen idag. Blir skönt så jag kan kasta ut lite av mina kläder där. Jag hjärta kläder ooch skor.




Kommentarer
Elin

sv: tackdu, tänkte att jag ville lägga ut en bild för en gångs skull vad jag åt till lunchen igår, det var svårt men det gick !

2012-01-15 @ 11:39:17 | http://sssmiley.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!