I learned to walk as a baby and i haven't had a lesson since, Marilyn Monroe

Tjillevippen!
Det blev en liten kvällspromenad med Felixen igår, inte särskilt lång men han fick i alla fall komma ut. Min prins ska snart få skor på fötterna också, för första gången! Han har blivit superömfotad nu när han kommit igång och går så mycket i skogen så det är dags nu. Håller vi oss på plan mark går det bra men grusvägar funkar inte, eftersom det är så ojämt och mycket sten som kan "sticka" i hoven.
Igårkväll var han inte halt när han fick gå på asfalten men när vi kom in på grusvägen märkte jag direkt att det inte var populärt, så då vände vi och gick hemåt istället. Eftersom där är en hel sjö med vatten i en av hagarna tänkte jag att Felic skulle "vattentränas" och få plaska lite eftersom vi har haft några fighter om vattenpölarna i skogen (som han för övligt gett sig med och slutat bråka om nu) men vattnet i hagen var så klart inga problem, han tyckte bara det var himla roligt och gott med massa vatten! Dock blev jag blöt i gummistövlarna och lite överallt, men det gör ingenting. Min fina knasboll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!