You will never leave where you are, until you decide where you’d rather be.

Nu har ett underbart gott mellis intagits: mitt nytto bröd, isbergsallad, keso 4% och gurka toppat med citronpeppar och såklart en kopp grönt te. Om några minuter ska jag bege mig bort till simhallen och simma en stund och sen blir det bastu en braaaa stund, extra sugen är jag nu när detta förbannade väder vägrar att försvinna. 



the best thing is that I for the first time can se the changes
when result's showing, I get more power to continue on - 
to never ever give up is the key
the key to get where you wanna be.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!