You can close your eyes to the things you do not want to see, but you cannot close your heart to the things you do not want to feel.

Morgonträningen avklarad vilket blev 60 minuters crosstrainer idag igen. Frukosten bestod av kesella, kanel, müssli med nötter och frukt och äpple + mitt te som vanligt! Presterade dock inte lika bra idag som jag gjorde igår - men man kan ju inte ligga på topp alltid?

Nu ska jag bege mig mot stallet och ta ut Prinsen en runda i skogen tillsammans med Mitchen och Linnéa, vädret är helt underbart så det kommer bli kanonbra! Har jag ork och lust ska jag ta Lanza en runda också, vi får väl se sen. Känns i alla fall riiiktigt skönt att ha en Fredag helt fri från planer, fasiken vad lugnt jag ska ta det ikväll.

Förresten, kolla så inklippt äpplet ser ut! Det är nog bara för att det är halvt, haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!