When people hurt over and over again just think of them as sandpaper, they may rub and scratch you painfully but you end up smooth and polished, while they end up useless.



En lagom trött Amanda har funnit motivationen till att blogga igen! Vill ni läsa om framför allt träning, hälsa och hästar så är ni välkomna. Okejrå, det är ni väl ändå men om ni kommer tycka att innehållet är så himla roligt vet jag inte ;)

Gottegrisen som jag är har bestämt att kakor och godis endast får intas en dag i veckan, vilket inföll lördag denna veckan. Crosstrainer-passet i morse på 60 min, 2 mil och över 750 kalorier kan jag tycka kompenserar det ganska bra. Nu är det dags för läggdags också, upp och träna i morgon som vanligt! Tror jag ska ta och köra lite styrka också efter crosstrainern, får se lite vad jag känner för i morgon. En sak är jag säker på i alla fall: jag vill ha vår NU så att löparskorna och pulsklockan kan få komma på, fy fanken för dessa minusgrader.

Godnatt!





Kommentarer
HANNA

sv: okej :)

2012-02-12 @ 09:00:55 | http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!