We all have possibilities we don't know about. We can do things we don't even dream we can do.

Är hemma på lunch nu, praktik @ ica-toppen Sösdala idag jue!
Har nyss käkat en bapelsin och druckit en kopp te, nu väntar bara lite mumsig pizzasallad på mig och sen får jag väl trampa tillbaka på min räsercykel och fortsätta jubba. En så länge trivs jag fint, trevliga medarbetare är alltid ett plus :D

Det bästa är att man träffar så grymt mycket folk, efter som Sösdala inte är så jätte stort (tro det eller ej, hehe) så vet man vem varannan människa är och varannan av dem är självklart inne på ICA varje dag. Faffar kom förbi i dag till exempel, alltid trevligt med en liten pratstund!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!