Dicks like you shouldn't even get girls attention.

Uppe med tuppen skulle jag vilja säga!
Enligt mig är "sova superduperjätte-länge bara för att det är helg" helt värdelöst. Sova bort hela dagen istället för att använda den till något vettigt? Nejtack.

Jag ska börja med crosstrainern i alla fall 40 minuter och avsluta med lite styrka för mage, rygg och rumpa. Efter det är det dags för dagens godaste mål - frukost! Igår bakade jag ett nytto-bröd vilket det troligen blir en skiva av med ägg och gurka på, yummi-yummi. Kan kaske bjuda på receptet sen om jag är riktigt snäll ;) Jag äter som sagt inte bröd längre av "kolhyderat-skälet" men detta brödet kan jag faktiskt unna mig så här på helgen.

Se ya later allesammans, ligg inte och lata er hela dagen nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!