The vision that you glorify in your mind, the ideal that you enthrone in your heart - this you will build your life by, and this you will become.

Nu är man tillbaka i det gamla vanliga - skolrutinerna. Både skönt och inte skönt kan jag tycka, det blir såklart mindre tid till annat men det får man tåla. 

Kvart över fem ringde min klocka för morgonträningen, 45 minuter på crosstrainern och lite stretch på det. Jag har blivit sämst i Sverige på att stretcha så snart kommer jag väl vara uungefär lika vig som ett kylskåp, eller? Sen var det dags för frulle som idag bestod av havregrynsgröt med blåbär och en kopp te, yummi yummiiii.
Ikväll blir det troligen stallet, om där inte är allt för mycket skolarbete som jag glömt bort på lovet. Kom nyss på att jag har både en labrapport och ett samhällsarbete/uppgift som skulle varit inlämnat.. HELVETE, jag som trodde jag hade koll denna gången.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!