The one and only thing you need to do is to wanna do something.

Shit så fort veckan har gått... Har hunnit med så himmelens mycket att jag inte hunnit med att förstå att det varit lov, nu sitter jag här och har kommit fram till att det är skola i morgon - bra Amanda! Lovet har bestått av massa umgänge med familjen, mys med Felixen, umgänge med vänner, körtkortsplugg, skolplugg, matlagning och träning i maaassoorrr. Fast jag tycker nog inte det är jättehemskt med skolan, rutiner är A och O för mig så på det viset äre bara kanon. Plus att ju fler dagar av skolan vi går - desto närmre är vi att bli av med skiten!



Förresten tänkte jag dela med mig av mina fina veggi-biffar (bara för att jag är så stolt över mitt mästerverk) som jag gjorde nu på lovet. Eftersom jag inte äter kött blir det väldigt klöddigt när det är matlagningsdags och därför bestämde jag mig för att göra vegetariska biffar och bullar i olika smaker som päronen bara kan ta fram och värma när dem ska äta kött av olika slag. Invigde dem faktiskt ikväll och dem var rysligt goda, har inte ångrat en sekund att jag slutat äta kött (än så länge), äter ju trots allt kyckling fortfarande.

Är det någon som är sugen på receptet - eller vill dela med sig av egna vegetariska recept - hojta till!






Kommentarer
Emma

De ser vääldigt goda ut! Kan du inte lägga ut receptet??

2012-02-27 @ 17:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!