Tears are words the heart can't express.



JAG ÄLSKAR ATT JAG ÄR SÅ MORGONPIGG!
Sitter och vilar benen lite efter en 45minutare på crosstrainern, har kört 6o min två dagar i rad nu så jag tänkte att jag kanske kunde få vara liiite lat? Har även intagit go-frulle som bestod av kantarellomelett - och nej den ställde jag mig inte och gjorde nu! Det var rester från någon annan dag, hehe.

Nu ska jag bege mig till stallet så att jag förhoppningsvis hinner med Lanza också en runda (Felixens mamma, för er som inte visste det) och sen ska väl Mitchemannen och Babbisen få ut och leka av sig lite nu när snön fiiiinnnaaallllyyyy försvinner.

Hörs senare, ha en underbar dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!