@ sister and the gangs place.

Éfter taco-mys med syster och mina fina syskonbarn ska jag unna mig liiiite glass och proviva. Eftersom jag inte äter kött (bara fågel) eller vitt bröd körde jag min egen version av taco - tacokryddad, tärnad kycklingfilé i en skål med alla tillbehör förutom ost. För er som undrar är det tre veckor sen jag valde att sluta äta kött och ungefär lika längesen jag slutade att äta vitt bröd och undvika pasta och såna icke-bra saker enligt mig.
På tal om icke-bra saker ska jag gå och hämta lite glass nu innan den smälter. Ha en bra kväll allesammans så säger vi godnatt här.



Kommentarer
Jeanette

Det var så mysigt att ha dig här,syster. O tack för att du hjälpte mig o min böld. Älskar dig innerligt,syster loom-boom-boom<3

2012-02-25 @ 09:15:37 | http://jeanes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!