Shame on him who gives up.

BÄSTA STARTEN PÅ DAGEN EVOR!
Det blev inga 40 minuter på crosstrainern, hör och häpna: det blev 80 minuter! Min stora fråga nu är var i sjutton jag fått min kondition ifrån? Är så himla stolt över mig själv att jag faktiskt lyckas, skam den som ger sig säger jag bara. Nu har jag ju kämpat i vad som känns som en hel evighet för detta, det går inte precis på två sekunder att bygga upp en hållbar kondition. Dock tror jag att detta passet var en engångs-grej som inte kommer att lyckas upprepas lika bra inom det senaste, men vad vet jag? Man ska ju inte se så negativt på saker egentligen. 

Sen blev det såklart gotte-frullen! Äggmacka med gurka och en kopp grönt tee. Finns verkligen inget godare att äta på morgonen, på riktigt. Jag ställde även mig och bakade ett bröd till som jag ska frysa in så jag har till senare, slänger in receptet senare idag till er som vill ha ett nyttobröd - eller till er som helt enkelt tycker det är roligt att baka bröd!

Nu ska jag ta tag i städningen här, det är Amandas städsöndag idag så hela nedanvåningen ska bli cleean och även mitt rum ska saneras lite. Vi höres senare, ha det gutt haj!





Kommentarer
Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en fortsatt bra söndag :)

2012-02-12 @ 16:37:22 | http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!