Progress is impossible without change and those who cannot change their minds cannot change anything.

Medans pappsen och dem andra beställde pizza gjorde jag och Angelica i stället varsen kalkonsallad/tallrik. Eftersom jag inte äter kött tycker jag inte att pizza lät tilltalande alls och sen är det fruktansvärt onyttigt till råga på allt. Det är riktigt skönt faktiskt att man har fått sån diciplin på sig själv nu att man tackar nej till pizza och i stället knaprar i sig en kalorisnål sallad, me like!

Min sallad är den högra och bestod av:
isbergsallat
kantareller
kalko
majs
gurka
avokado
vitlöksdressing

Syster min hade tomat och paprika också men det tycker jag är blääääh. Så nu, efter en nyttig och god kvällsmat ska jag och min andra kära lillasyster ut och ta kvällsprommisen innan det är dags att hålla helg. 

Måste bara tillägga att jag INTE orkade äta upp denna bamseportionen, höll ju för fasen på att spricka..


Man vet aldrig om det råkar slinka ner godis ikväll, hoppas verkligen att jag kan hålla fingrarna i styr! hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!