People often say that this or that person has not yet found himself. But the self is not something one finds, it is something one creates.

Fy 17 vad skönt det var med morgonträning igen! Somnade med en sjuk huvudvärk och vaknade med samma skit och något säger mig att det är för jag inte tränat som jag fått ont i huvudet, jag har verkligen aldrig ont i huvudet men så fort jag missar för mycket träning får jag de. Jag som inbillar mig eller kan det verkligen vara så?

Det blev i alla fall en timmes crosstrainer med bästa resultat både distans, kalori och prestations-messigt. Man blir så himla taggad när man ser att all träning gör skillnad. I morgon funderar jag på att dra ut och springa i stället, vädret är helt underbart idag och jag hoppas verkligen att det håller i sig till i morgon. 

Nu har jag precis intagit en av mina absoluta favorit-frukostar: mitt nyttobröd med ägg och gurka + en kopp grönt te och är redo att bege mig ut till stallet för massa pyssel och ridning. Ikväll blir det teorilektion på körskolan och efter det ska jag och bästaste, underbaraste vän ut och äta. 

Och: ut och nyttja vädret med er nu. Det är nästan 10+ och solen skiner, finns ingen anledning att sitta inne och få ett fetare arsle bara för att många har lov ;)

Ha det fint allesammans så hörs vi sen, pösss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!