Nothing burns like the cold.





Jag vet helt ärligt inte om jag kan påstå att jag uppskattar den här snön. Farfar hade i alla fall rätt med att den skulle komma, attsingen med! Jag som hade hoppats på att vintern snart var över och att plusgraderna skulle hitta hit. Och ja, jag hatar verkligen kyla. Fryser konstant och jag kan nog faktiskt säga att minusgrader, eller kallt väder över huvud taget, är något av det värsta jag vet. OOOH, försvinn nu!

Känner att jag klagar lite mycket nu, men vintern gör en verkligen deprimerad på riktigt. Syster var i alla fall duktig och skottade där ute så jag slapp, en filt framför brasan istället hade suttit fint i kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!