My biggest love.

Boomchickawaaoaa!
Fy hundan vad jag är piggelin idag, fast mja, det var jag ju inte när jag skulle upp i morse. Jag var så hääär nära på att ge upp och skita i att träna men tillslut masade jag mig upp och avklarade 40 min på crosstrainer. Sprang och blundade lite halvsovande hela tiden och sen woops så hade tiden gått, alltid lika skönt när tiden går betydligt fortare än vad man tror. 

Ikväll blir det skogstur med prinsen, har inte varit hos honom sen i Torsdag av privata anledningar och jag känner mig grymt hemsk. Fast hjärtat mitt kanske tycker det varit skönt att slippa mig, vad vet jag?
Jag har inte tyckt det varit skönt i alla fall, det vill jag lova!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!