It's only the weak ones who gives up it all.



Det är helt sjukt vad jag är taggad på träningen nu för tiden! Känns skönt att faktiskt ha viljan för utan den kan man lika gärna slänga det i backen. Denna sommaren kommer nog faktiskt "beach-bodyn" som man alltid tjatat om att sitta där, om jag inte får något break någonstans och tappar lusten helt det vill säga. Inte en chans enligt mig visserligen, men man ska aldrig säga aldrig. 

I morse stod jag på crosstrainern som vanligt, vilket börjar bli lite drygt morgon efter morgon - tur att jag i alla fall har TV:n framför för annars hade jag väl dött av tristess (gnäll-amanda). Så, nu ska bara snön försvinna så att jag kan ut och löpa i massor, min nya pulsklocka kommer komma lagom till våren och det gör mig ungefär såhäääär mycket mer taggad!

Nog pladdrat, dags för skönhetssömnen och laddning av batterierna. Tagga morgonträning och skogstur med Felixen i morgon, som jag saknar mitt älskade hjärta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!