It's a new day, push it to the limit.

Goder morgon, eller middag kanske jag får säga?
Nu ska jag återigen tragga om det fullkomligt underbara vädret, det finns nog 17 inget som får en på så bra humör som klarblå himmel och strålande solsken, någon som håller med?

Eftersom jag sovit hos min underbara moder i natt blev det självklart ingen crosstrainer utan i stället har jag utnyttjat det fina vädret och att vi har hovdala-fälten en kilometer ifrån huset och tagit en morgon-prommis på 2½ timme. Jag hade utan problem kunnat promenixa ännu längre eftersom vädret är så bra men det är där inte tid till idag. I eftermiddag händer hemligheter, ooppa vad taggad jag ääääär!

Nu sitter jag med en skål havregrynsgröt och äpple kryddat med massor av kanel plus en kopp te som vanligt och ska strax hoppa in i duschen för att göra mig i ordning inför dagens absoluta höjdpunkt. Jag har så sjukt höga förväntningar och vill verkligen detta så jag hoppas att det går vägen för mig nu, det hade varit lovets absolut bästaste händelse i så fall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!