In order to change we must be sick and tired of being sick and tired.



Nu är morgonträningen på 60 min crosstrainer avklarad och även en gofrulle intagen  - eller lunch kanske man får säga? Var som sagt lite sen upp ur sängen idag, men vila är viktigt och nu är det helg! Frullen bestod av mitt hembakta nyttobröd, en massa keso och gurka toppat med citronpeppar och så klart en kopp te.

Idag är det lördag vilket betyder gottis-dagen. Den är verkligen förtjänad efter både dagens och hela veckans intensiva träning, detta går bra nu! Min kondis har nog aldrig någonsin varit på den topp den är nu och det ger mig så sjukt mycket motivation att fortsätta. Funderar på att hitta någon typ av löpartävling till våren, det hade varit riktigt kul. Målet nu är att kunna springa milen utan att vila och sen ska det resultatet bara fortsätta att förbättras, det lär ta tid men något att kämpa efter ger en bara mer motivation!

Nuu ska jag åka iväg med the family och senare bär det av till min mor och sen ska jag träffa lite vänner i eftermiddag/kväll. Vi hörst troligen senare!

Ha det fint allesammans och njut av helgen - share love to everyone!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!