I'm so tired of turning and running away.

Jag älskar nog denna dagen superduperjättemycket!

Har hunnit med så sjukt mycket saker, bara bra saker dessutom. Det enda negativa var att jag åkte hem från syrran, men men. Nästa vecka anfaller jag igen! Började morgonen med en dryg timmes promenad med Noel i barnvagnen och Nicki i kopplet innan det var dags att ta tåget mot Hässlecity. Väl i stan pluggade jag faktiskt körkorts-teori medan jag väntade på en sak jag skulle göra som jag inte vill ta upp här fråns jag har mer besked (helst positiva, oooh secretssecrets), sen gick jag och mormor och tittade efter en ring till mig och tog även en fika.

Väl hemma blev det mopeden raka vägen ut till stallet för mys med min prins och även en stunds skrittarbete i padocken. Eftersom padocken fortfarande har sina isfläckar skippade jag traven och tränade istället flytt i sidled (oojoj vad svårt Felixen tycker att det är) och så böjde vi och ställde en massa. Faktiskt så var han riktigt samarbetsvillig trots det pissiga vädret och flyttade sig nog som bäst hittills. 

Nu ska jag ta och sova tror jag, mitt huvud kommer att sprängas i 508 bitar annars känner jag. Japp, det är synd om mig!

Godnatt alla fina (och fula).



oooppa, måste bara tillägga en sak. Vet ni vad hemma betyder? jooo: CROSSTRAINER = träna träna träna. Gud vad hyper jag är, men paus i två dagar för mig är som att stänga in en flock apor i en bur för länge, klättrar på väggarna med andra ord.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!