If I could make you understand how much I love, and really need you.

Prinsen fick ut och springa lite idag, även om det var minus så fungerade vägen stundvis bra och det blev en lyckad runda - bortsett från att jag trodde vi skulle dö under ungefär en minut. Någon dum jävel släppte ut sin hund lös, trots att dem sätt mig och såklart skäller den och springer efter Felixen. Vad gör mitt hjärta då tror ni? Jo, får rent frispel och sätter fullfräs-galopp nerför en isig backe - tacka gudarna för broddade fötter säger jag bara. Eftersom Felix är ganska trög så lugnade han sig fort och glömde helt bort vad som hänt, det är fördelen med att han inte är allt för klyftig - problemen försvinner lika snabbt som dem uppstår. 



Väl färdig med uteritten och allt pyssel tog jag och Linnéa in Pringlan (Linnéas ponny) och Lanza (Felix mamma) som båda ska ridas in. Lanza har dock väääldigt många fler år på nacken så hon har inte alls samma lugn som Pringlan har men jag är ändå nöjd med det lilla! Vi hängde lite, tjoade och viftade lite och det gick faktiskt väldigt bra. Linnéa tilll och med satt upp och skrittade ett varv på den fläckiga - det tyckte jag var superbra! Nu kan det bara fortsätta framåt sakta men säkert.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!