I hate that I can't turn around, pretend that i don't care and walk a way with a smile on my face.



Hur glad blir man inte när ens vackraste prins kommer galopperande när man ropar på honom? Jag tror faktiskt han har saknat mig himla mycket också, det är ju klart att man saknar sin kärlek när man inte träffats på fyra dagar!

Det blev i alla fall en tur barbacka med fleecefilt i skogen och eftersom det är halt + risk för styltor blev det bara skritt och en del trav. Hjärtat mitt kommer bli såååhääääär glad när snön försvinner och han får springa på som vanligt igen. Jag är kanske lite väl larvig men när det kommer till Felixen är jag väldigt försiktig och riskerar inte att han skadar sig.

Väl hemma skulle Linnéa fortsätta pynta och fixa med sin sockerkaka som hon satte in i ugnen innan vi begav oss. Vilken pärla hon är i köket min "lillasyster"! Riktigt fina blev kakorna, hehe.... Tycker faktiskt att hon är väldigt kreativ och duktig :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!