I hate how much I love you boy, I can't stand how much I need you.

Efter en väldigt lyckad dag i stallet ska jag bege mig vidare till Hässlecity för teorilektion och käk. Idag satt jag upp på Lanza och skrittade även några steg - på hennes eget bevåg och hon var varkligen hur lugn och super som helst. Både jag och min syster var riktigt nöjda med henne och tycker att hon skötte sig fantastiskt! Hon är ju en fantastisk individ och faktiskt ganska lättarbetad om man bara tar henne rätt. Man kan ju undra varför Felix är så himla bäst när han har en så bra mamma? Naj, inte alls!

Sen tog vi även ut Pringlan en runda och lät henne bekanta sig ytterligare med sadel, hon har haft det på sig innan visserligen men all träning är viktigt så att de får in rutinen. Där var det heller inga problem oavsett hur mycket jag riste och förde oljud. Duktiga pållar!

Sist men inte minst var det dags för träning och då fick lillasyster faktiskt ta Prinsen idag och så tog jag Bobben. För Angelica och Felix tyckte jag faktiskt att det gick riktigt bra, han skötte sig och var stundvis riktigt fin. För mig och Bob gick det inte lika bra av olika anledningar, det var absolut inte hans fel i alla fall så jag packade ihop och gick in. Mitt humör och hur jag är ska inte gå ut över hästen enligt min åsikt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!