i am tough, ambitious, and i know exactly what i want. if that makes me a bitch, then okay.

Min syster tror nog jag är dum i huvudet (mer än vanligt)....

Ligger här och pratar rakt ut i luften eftersom jag tränar igenom företagspresentationen inför i morgon. Jappjapp! Vårt företag är GRYMT och ska i morgon presentera sig på ett frukostmöte för komunens bankmän och företagare, lite maffigt tycker jag ändå.

Nuuu ska jag sova och ladda krafterna, blir bara en miniträning i morgonbitti eftersom jag måste gå upp eeextratidigt och mår lite sisådär.

Wish us good luck,  pussss


en lättroad amanda, precis som vanligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!