Good morning sunshine!

Morgonträning avklarad - 40 min på crosstrainern och ikväll blir det även en tur i simhallen. I morgon funderar jag på att lägga in en "vilodag" vilket innebär morgonpromenad istället för crosstrainer och sen Felixen på kvällen såklart. Men jag vet inte riktigt, gissar på att jag kommer bli alldeles för rastlös i så fall!

Ikväll kommer pappsen hem från England också så jag ska ha middag klar till dess. Ungsomelett med kantareller och baconstuvning till de andra köttätarna står på menyn. Eftersom jag slutat äta kött sen någon vecka tillbaka håller jag mig till omeletten!

Ooooch, pappi och C har säkert med sig Milka (världens godaste mest underbara choklad) med sig hem till mig och Angelica - fast det får vänta tills lördag i så fall! Om vi nu har sån tur så vi får ett, fast det brukar vi få så jag blir nog lite ledsen i ögat om inget annat....

Nuuu, är det skola. Fuck my life - big time!
PÖSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!