Forever alone.

Godermorgon!
Jag och Cristel sitter här i skolan och diskuterar alla-hjärtans-dag, som enligt oss är en helt värdelös dag som vi hade kunnat vara utan. Okej, sanningen är kanske att vi känner oss ensamma, typ forever alone, men det är vår hemlis right?

Ajja, alla kära människor får ha det så himla mysigt i morgon då! Jag tror jag ska fira med mig själv, min syster och lite gurkdippa - det måste ju också räknas som något kärleksfullt? Alla-hjärtans-dag är en finfin dag tycker jag, men himla tråkig om man inte har någon att dela den med.. Som Cristel säger "jag tycker man kan visa sin kärlek varje dag" och jag tycker hon har sååhääär rätt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!